استاتوس عاشقانه
آپلود عکس
http://uppop.ir/user/signup/ref:608


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود







سلام خوش امدید عزیزان به این وبلاگ.امیدوارم از وبلاگ رضایت داشته باشید. ما سعی میکنیم بهترین هارا برای شما فراهم کنیم...◕‿- فقط لطفا نظر یادتون نره... ☜═㋡

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥♥روزگار،این نیز میگذرد♥♥♥♥ و آدرس rozeghar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد...

منتظرتونمااااااا...چشمک

.::OMiD::.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


دریافت کد حرکت متن چت روم

آمار مطالب

:: کل مطالب : 194
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 411
:: باردید دیروز : 426
:: بازدید هفته : 837
:: بازدید ماه : 1171
:: بازدید سال : 1944
:: بازدید کلی : 17790

RSS

Powered By
loxblog.Com

هاست لینوکس کسب درآمد
استاتوس عاشقانه
سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 23:32 | بازدید : 170 | نوشته ‌شده به دست ♛امــــــــید بخــشیــان خراجی♛ | ( نظرات )

 

 

یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست
رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست
یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش ، چه هزاران قطره اشک …

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

از این تکرار ساعتها
از این بیهوده بودنها
از این بی تاب ماندنها
از این تردیدها
نیرنگها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدمها
و از این مرگ باورها و رویاها
پریشانم …
دلم پرواز میخواهد !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید "کیستی ؟"
شاید او حتی بگوید "لایق من نیستی"
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

این همه از یک عمر مستی کردنم سال ها شبنم پرستی کردنم

 ای دلم زهر جدایی را بخور چوب عمری با وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسردنیست من که گفتم این پرستو رفتنیست

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
y در تاریخ : 1394/5/27/2 - - گفته است :
سلام دوست گلم..
یه چت روم زدم نیازمند چند تا کار بر خوب و فعالم برای ناظر و معاونت روم
اگه مایلی بیا
ممنونم
اینم آدرس:
cup-chat.ir
کاپ چت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب وبلاگ

|

ابزار رتبه گوگل